https://hook.eu1.make.com/4mhqslrgsk9qtbqqkcpc5xpxukt6l62t

Ostatnie wyzwanie zbliża się wielkimi krokami! Jesteśmy prawie na finiszu 💖

W poprzednich etapach zaprojektował_ś statyczne ekrany swojej aplikacji. Teraz nadszedł czas, aby wykorzystać zgromadzone informacje i przygotowane ekrany do stworzenia interaktywnego prototypu oraz przetestowania Twojego rozwiązania z użytkownikami!

To niezwykle istotny moment: testowanie użyteczności i doskonalenie naszych rozwiązań w oparciu o feedback użytkowników stanowi nieodzowny element pracy osób projektujących UX. Powodzenia!


✓ Zapoznać się z zasadami prototypowania,
✓ Stworzyć interaktywny prototyp w Figmie,
✓ Poznać dobre praktyki testowania użyteczności 
✓ Udoskonalić Twój projekt po zebraniu feedbacku od użytkowników!

1. Watch the lecture recording

During the lecture, Mentor Uladzislau reviewed important QA concepts, discussed the upcoming homework and answers your questions.

2. Review the presentation

This is the presentation that Mentor Uladzislau discussed during the lecture. The presentation contains valuable information and recommended links.

Zadanie #5 "Testy Użyteczności"

pojawi się na tej stronie już 4 kwietnia 2024

To zadanie pozwoli Ci m.in.:
✓ Zapoznać się z zasadami prototypowania,
✓ Stworzyć interaktywny prototyp w Figmie,
✓ Poznać dobre praktyki testowania użyteczności 
✓ Udoskonalić Twój projekt po zebraniu feedbacku od użytkowników!

Po opublikowaniu zadania na stronie, otrzymasz natychmiastowe powiadomienie na Slacku. Zadanie będzie dostępne do przeglądania tutaj.

5. Zadanie - Standard

Testy Użyteczności

Ostatnie wyzwanie zbliża się wielkimi krokami! Jesteśmy prawie na finiszu 💖

W poprzednich etapach zaprojektował_ś statyczne ekrany swojej aplikacji. Teraz nadszedł czas, aby wykorzystać zgromadzone informacje i przygotowane ekrany do stworzenia interaktywnego prototypu oraz przetestowania Twojego rozwiązania z użytkownikami!

To niezwykle istotny moment: testowanie użyteczności i doskonalenie naszych rozwiązań w oparciu o feedback użytkowników stanowi nieodzowny element pracy osób projektujących UX. Powodzenia!


To zadanie pozwoli Ci m.in.:

✓ Zapoznać się z zasadami prototypowania,
✓ Stworzyć interaktywny prototyp w Figmie,
✓ Poznać dobre praktyki testowania użyteczności 
✓ Udoskonalić Twój projekt po zebraniu feedbacku od użytkowników!

Przejdź do zadania

Termin oddania zadania

Termin oddania tego zadania wyznaczono na wtorek, 16 kwietnia, do godziny 23:59. Po tym terminie otrzymasz spersonalizowany feedback od naszej mentorki na temat Twojej pracy poprzez komentarze w Figmie oraz będziesz mieć dostęp do nagrania z analizą wybranych projektów (Design Critique) prowadzoną przez naszą ekspertkę.

Nagranie to otrzymasz wraz z kolejnym zadaniem, tj. zadaniem nr 6.

Po ukończeniu każdego zadania, prosimy o przesłanie linku do Twojego projektu w Figmie za pomocą formularza umieszczonego na końcu tej strony.

Pamiętaj o Slacku

Nie wiesz jak zacząć? Masz pytania? Pamiętaj, że możesz zadawać je bezpośrednio naszej mentorce na Slacku.

Jeśli jeszcze nie dołączył_ś do społeczności “Mentoring UX: Zbuduj projekt z mentorką” – powiadom nas o tym.


Powodzenia! 

Zespół Dare IT

Prześlij nam Swoje zadanie

Po wykonaniu zadania, prosimy o przesłanie nam linku do Twojego projektu w Figmie za pomocą formularza umieszczonego na końcu tej strony. Jeżeli formularz ten nie jest dostępny na Twoim urządzeniu, znajdziesz go pod tym linkiem: Prześlij zadanie

Dodatkowe informacje
Dodatkowe informacje
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
5. Zadanie - Standard
keyboard_arrow_down
Mentoring UX - Standard
99%
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.