Jesteśmy już w połowie programu – a nasza karuzela projektowa nie zwalnia! 🎡 🎪 Lecimy z procesem projektowym dalej tam, gdzie zaczyna się (dla niektórych) prawdziwa zabawa. To teraz po raz pierwszy ubierzemy Twój pomysł w ekrany.
W tym etapie wykorzystasz zebrane wcześniej informacje do stworzenia wireframe'ów UX – makiet, które ukazują strukturę produktu, rozmieszczenie poszczególnych elementów na ekranie oraz ścieżki, jakie przejdą użytkowniczki i użytkownicy 🎯
🚨 To zadanie ma kluczowe znaczenie – jego efekty będą wykorzystane w dwóch następnych etapach. Nie pomijaj go!
✓ Poznać technikę Crazy 8,
✓ Poznać złote zasady dotyczące projektowania,
✓ Zaprojektować wireframe’y i makiety UX,
✓ Pracować z layoutem i gridem.
1. Watch the lecture recording
2. Review the presentation
Zadanie #4 "Makiety UX"
pojawi się na tej stronie już 21 marca 2024 ✨
To zadanie pozwoli Ci m.in.:
✓ Poznać technikę Crazy 8,
✓ Poznać złote zasady dotyczące projektowania,
✓ Zaprojektować wireframe’y i makiety UX,
✓ Pracować z layoutem i gridem.
Po opublikowaniu zadania na stronie, otrzymasz natychmiastowe powiadomienie na Slacku. Zadanie będzie dostępne do przeglądania tutaj.
Makiety UX
Jesteśmy już w połowie programu – a nasza karuzela projektowa nie zwalnia! 🎡 🎪 Lecimy z procesem projektowym dalej tam, gdzie zaczyna się (dla niektórych) prawdziwa zabawa. To teraz po raz pierwszy ubierzemy Twój pomysł w ekrany.
W tym etapie wykorzystasz zebrane wcześniej informacje do stworzenia wireframe'ów UX – makiet, które ukazują strukturę produktu, rozmieszczenie poszczególnych elementów na ekranie oraz ścieżki, jakie przejdą użytkowniczki i użytkownicy 🎯
🚨 To zadanie ma kluczowe znaczenie – jego efekty będą wykorzystane w dwóch następnych etapach. Nie pomijaj go!
To zadanie pozwoli Ci m.in.:
✓ Poznać technikę Crazy 8,
✓ Poznać złote zasady dotyczące projektowania,
✓ Zaprojektować wireframe’y i makiety UX,
✓ Pracować z layoutem i gridem.
Termin oddania zadania
Termin oddania tego zadania wyznaczono na wtorek, 2 kwietnia, do godziny 23:59. Po tym terminie otrzymasz spersonalizowany feedback od naszej mentorki na temat Twojej pracy poprzez komentarze w Figmie oraz będziesz mieć dostęp do nagrania z analizą wybranych projektów (Design Critique) prowadzoną przez naszą ekspertkę.
Nagranie to otrzymasz wraz z kolejnym zadaniem, tj. zadaniem nr 5.
Po ukończeniu każdego zadania, prosimy o przesłanie linku do Twojego projektu w Figmie za pomocą formularza umieszczonego na końcu tej strony.
Pamiętaj o Slacku
Nie wiesz jak zacząć? Masz pytania? Pamiętaj, że możesz zadawać je bezpośrednio naszej mentorce na Slacku.
Jeśli jeszcze nie dołączył_ś do społeczności “Mentoring UX: Zbuduj projekt z mentorką” – powiadom nas o tym.
Powodzenia!
Zespół Dare IT
Prześlij nam Swoje zadanie
Po wykonaniu zadania, prosimy o przesłanie nam linku do Twojego projektu w Figmie za pomocą formularza umieszczonego na końcu tej strony. Jeżeli formularz ten nie jest dostępny na Twoim urządzeniu, znajdziesz go pod tym linkiem: Prześlij zadanie